Wykonanie adaptacji sali gimnastycznej
Informacja o wynikach rozeznania cenowego
W związku z ogłoszonym postępowaniem poniżej 30 000,00 euro na wykonanie zadania: obniżenie okien w istniejącej sali gimnastycznej na elewacji północno-zachodniej wraz z obniżeniem sufitu i wydzieleniem dwóch sal lekcyjnych i korytarza oraz wykonanie okna w magazynie sprzętu sportowego na elewacji północno-zachodniej –
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku informuje, iż została wybrana oferta firmy:
FACHMEN Sebastian Bąba,
z siedzibą w Nieczajna Górna 334,
33-205 Nieczajna Górna
Wartość brutto oferty: 154.026,89 zł
Uzasadnienie wyboru oferty:
Wybrana oferta spełnia wszystkie wymogi określone w ogłoszeniu i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryterium oceny ofert zastosowanym w tym postępowaniu spośród ofert podlegających ocenie.
Nazwa (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Nr oferty |
Nazwa (firmy), siedziby i adresy Wykonawców którzy złożyli oferty |
Punktacja przyznana w kryterium „najniższa cena” |
Łączna punktacja |
1. |
FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek 33-300 Nowy Sącz, ul. Kołłtaja 18/13 |
58,28 p |
58,28 p |
2. |
ULTRA Łukasz Kural Wola Dębińska 105, 32-852 Dębno |
90,13 p
|
90,13 p |
3. |
FACHMEN Sebastian Bąba 33-205 Nieczajna Górna 334 |
100,00 p |
100,00 p |
Dyrektor Szkoły
mgr Dorota Wójcik
Znak sprawy :PSP3/272- 2/2016 Brzesko, dnia 22.07.2016r.
OGŁOSZENIE: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania: obniżenie okien w istniejącej sali gimnastycznej na elewacji północno-zachodniej wraz z obniżeniem sufitu i wydzieleniem dwóch sal lekcyjnych i korytarza oraz wykonanie okna w magazynie sprzętu sportowego na elewacji północno-zachodniej
Zamawiający:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3,
im. Mikołaja Kopernika
ul. Legionów Piłsudskiego 23 , 32-800 Brzesko
NIP:869-17-26-056
http://www.psp3-brzesko.edu.pl
Tel. 14 66 312-82
fax 14 66 312-82
e-mail: szkola3brzesko@poczta.onet.pl
godziny urzędowania : 730 – 1530
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Obniżenie okien w istniejącej sali gimnastycznej na elewacji północno-zachodniej wraz z obniżeniem sufitu i wydzieleniem dwóch sal lekcyjnych
i korytarza oraz wykonanie okna w magazynie sprzętu sportowego na elewacji północno – zachodniej – zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4. (dokumentacja graficzna do wglądu i pobrania w szkole)
1.2. Wymagania dotyczące rękojmi/ gwarancji:
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi/ gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót.
2. Określenie trybu Zamówienia i podstawy prawnej jego zastosowania.
Zamówienie spełnia wymogi przepisu art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) – zamówienie poniżej 30 000 euro.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali przynajmniej jedno zadanie o podobnym zakresie robót na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł netto;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
4. Termin realizacji zamówienia do dnia 30.09.2016 r.
5. Wymagane dokumenty:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył następujące dokumenty:
- Formularz oferty- załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru – załącznik nr 2,
- Zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 3,
- Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – załącznik nr 4,
- Wypis z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania dokumentów.
- Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania – Załącznik Nr 5,
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności- Załącznik nr 6.
- Oświadczenie o podwykonawstwie – Załącznik nr 7.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2 . Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego ogłoszenia na wzorze formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1.
6.3 . Ofertę należy:
- złożyć w trwale zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą i dokładnym adresem oferenta.
- opisanej następująco Oferta na„obniżenie okien w istniejącej sali gimnastycznej na elewacji północno-zachodniej wraz z obniżeniem sufitu i wydzieleniem dwóch sal lekcyjnych i korytarza oraz wykonanie okna w magazynie sprzętu sportowego na elewacji północno-zachodniej”,
7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3
im. Mikołaja Kopernika w Brzesku
ul. Legionów Piłsudskiego 23,
32-800 Brzesko (sekretariat)
do dnia 10.08.2016 r., do godz. 900.
8. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.08.2016 r. o godz. 915 w siedzibie szkoły.
9. Kryteria oceny ofert – najniższa cena
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie dokonania wyboru wykonawcy oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
11. Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Dyrektor Szkoły –mgr Dorota Wójcik tel. 14-66-312-82, 605 049 273
12. Załączniki do ogłoszenia
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Wzór umowy
Załącznik nr 4: Przedmiar robót część elektryczna, część sanitarna, konstrukcja
Załącznik nr 5: Wykaz robót
Załącznik nr 6: Wykaz osób
Załącznik nr 7: Podwykonawstwo