Szkoła jest Smart
Klasa 2a miała przyjemność zakwalifikować się do programu edukacyjnego „Szkoła jest Smart”. Dzięki temu mieli okazję poznać gry SmartGames. Udział w projekcie przyniósł uczniom wiele korzyści. Obok przyjemności grania i miłego spędzania czasu mogli rozwijać umiejętność logicznego myślenia czy kreatywności.
Celem programy było wyposażenie nauczycieli w narzędzia i metody, które pozwolą na efektywne włączenie gier SmartGames do procesu dydaktycznego.
Głównymi korzyściami uczestnictwa w programie było dla uczniów:
- Rozwój kluczowych umiejętności
- Wzmacnianie pewności siebie
- Stymulacja umiejętności logicznego myślenia i rozumowania przestrzennego
- Możliwość nauki przez zabawę, co może zwiększyć satysfakcję z procesu edukacyjnego.
Gry z projektu w klasie 2a zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem.