Treść artykułu

Szkoła jest Smart

Klasa 2a miała przyjemność zakwalifikować się do programu edukacyjnego „Szkoła jest Smart”. Dzięki temu mieli okazję poznać gry SmartGames. Udział w projekcie przyniósł uczniom wiele korzyści. Obok przyjemności grania i miłego spędzania czasu mogli rozwijać umiejętność logicznego myślenia czy kreatywności.

Celem programy było wyposażenie nauczycieli w narzędzia i metody, które pozwolą na efektywne włączenie gier SmartGames do procesu dydaktycznego. 

Głównymi korzyściami uczestnictwa w programie było dla uczniów:

  • Rozwój kluczowych umiejętności
  • Wzmacnianie pewności siebie
  • Stymulacja umiejętności logicznego myślenia i rozumowania przestrzennego
  • Możliwość nauki przez zabawę, co może zwiększyć satysfakcję z procesu edukacyjnego.

 Gry z projektu w klasie 2a zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem.