Treść artykułu

Klasy piąte na Zielonej Szkole w Muszynie

W dniach od 22 kwietnia do 26 kwietnia klasy 5B i 5A pojechały na Zieloną Szkołę do Muszyny, wraz ze swoimi wychowawczyniami panią Katarzyną Zelek oraz panią Barbarą Musiał. Pomagały nam również pani Monika Dudek i pani Magdalena Głowacka Zastawnik.

Pierwszego dnia po obiedzie, rozpakowaniu się i zapoznaniu się z regulaminem Zielonej Szkoły rozpoczęły się zajęcia „Przy muzyce na wesoło”. Nauczyliśmy się na nich kilku układów tanecznych. Później rozpoczęły się zajęcia integracyjne. Natomiast wieczorem byliśmy w Spa. Było tam jacuzzi, sauna parowa i sucha, tężnia sucha i wanna z zimną wodą. Świetna przygoda. Następnego dnia pojechaliśmy autobusem do Krynicy. Zwiedziliśmy tam bardzo ciekawe muzeum zabawek, deptak, pijalnie wody mineralnej, pomnik Nikifora i górę parkową. Po powrocie do hotelu ( Alpina Sport & Spa)  zagraliśmy w walkę o flagę. Wieczorem odbyła się dyskoteka. To był intensywny, wspaniały dzień.24 kwietnia po śniadaniu wyruszyliśmy na pieszą wycieczkę do malowniczej  Muszyny. Pani przewodnik bardzo ciekawie opowiadała nam o tym terenie. Po powrocie do hotelu jedna z klasa miała zajęcia linowe, a druga strzelnicowo-sportowe. Później nastąpiła zamiana. Wieczorem na kolacje mieliśmy ognisko i pyszne kiełbaski. W czwartek dzień rozpoczęliśmy mini rajdem górskim. Podziwialiśmy piękne widoki w okolicy. Po powrocie do hotelu i obiedzie zagraliśmy w paintball dla najmłodszych ( Splatmaster ) , w tym czasie druga klasa miała czas na odpoczynek. Po tym nastąpił turniej klas.

W dzień wyjazdu czekała nas jeszcze jedna gra, Fotogeografia. Polegało to na tym, że najpierw podzieliliśmy się na drużyny po czym otrzymaliśmy zdjęcia różnych  miejsc z terenu hotelu. Naszym zadaniem było odnalezienie tych stref po czym przyjście do instruktorki i opisanie, co to jest i gdzie się znajduje. Jeśli się nie pomyliliśmy  otrzymywaliśmy następne zdjęcie.  Bardzo się nam ta konkurencja podobała, była niesamowicie ciekawa. Było wiele radości i śmiechu.

Była to wyjątkowa Zielona Szkoła, którą będziemy długo wspominać.  Pozostaną nam niesamowite wspomnienia. Bardzo ciekawie spędziliśmy czas, który zapamiętamy na długie lata.